Pertemuanku Pertama Kali dgn Adik Am...
Isyraf Amzari...itulah nama anak saudaraku yg paling latest setakat ni..4 org semuanya..Adik Am yg ke 4..ngeh ngeh.. Bayangkanla dari sejak Adik Am lahir, saya xjmpa2 lagi dgnnya kerna angahku bersalin di hospital di n9, tp saya di kuantan sedang berkerja mencari rezeki... teringin sgt menatap wajah baby yg baru lahir mcm beliau... tut tut tut tut..bunyi mms akakku bagi gambar adik am masa baby..oloo oloo oloo..comel lak ai.. at least, dpt lepas rndu walaupun xjmpa depan2..
Alhamdulillah, cuti bulan puasa ni, saya balik ke kg n sempat berjumpa adik am setelah 6 bulan adik am telah lahir ke dunia ni.. saya sempat merakamkan detik2 indah bersama adik am.. teng teng tenggg...


video
Labels: 6 comments | edit post
Reactions: 
Bulan Ogos Bulan Kemerdekaan...
Fuh.. skema betul tajuk posting kali ni.. heheh sebelum cuti sekolah ari tu, cuti nk sbut puasa ngn kuarga, kat sekolah telah diadakan majlis sambutan bulan kemerdekaan n bacaan Yasin peringkat sekolah. Di samping tu juga mendoakan kesejahteraan semua dari wabak bahaya: H1N1... Selamat Hari Kebangsaan ke 52. Merdeka! Merdeka! Merdekaaaa!

video

video
2 comments | edit post
Reactions: 
Last Speech...
Sori baru dapat update blog nih.. dalam posting lepas, ada menceritakan tentang guru2 praktikum yg sudah selesai latihannya.. Standard masa nk abis sekolah, msti ada ucapan sepatah dua kata kan?? kebetulan saya ada di situ, ngeh ngeh apalaga, setiap ucapan bermakna diowang, sy rakamkan.. Xbleh tahan bile bakal Guru menyampaikan ucapannya... jom, saksikann..

video
Labels: 6 comments | edit post
Reactions: 
Jumpa Lagi Arm, Syafiq, Rizal, Ucop n Ina..
Berakhir suda tempoh latihan cikgu2 praktikum sekolah aku ni pada 21hb aritu.. Mcm2 kenangan suka duka ngn diowang.. byk yg sukalaa..hahaha secara peribadi, diorang ni sgt komited ngn tugas yg diberi,kreatif n ada sifat GURU yg hebat!.. tahniahla abg ucapkan kat korang sumer. Doa abg, semoga korang menjadi Gr8 Teacher kelak.. Pesan abg, jadikan perkerjaan sbagai GURU ini, perkerjaan yg korang minat n hepi.InsyaAllah ianya akan mnjadi suatu ibadat yg sgt baik disamping mendidik ank2 istimewa kita.ok..

So mcm biasa, xde gmbar, xde video, xmenariklaaa..hahaha jom ketawa bersama2..kahkahkah


Ina,Ijal,Arm,Ejam,Syafiq,Rahimi,Ucop.


Cikgu n Bakal Cikgu... hahahah

Jumpa lagi Semua...All Da Best...
Labels: , 3 comments | edit post
Reactions: