Budak Sekolah Terlampau...
Hahahaha baca tajuk posting kali ni, msti rasa lain kan.blogger-emoticon.blogspot.com.hahah bkn terlampau yg dlm fikiran tu, terlampau tua laaa...blogger-emoticon.blogspot.com ekekekke... Pada 22 Jun 09 lepas, sekolah sy mengadakan Program Kecemerlangan Sahsiah. Apa yg saya nak kongsikan di sini, ialah dalam program ni ada satublogger-emoticon.blogspot.com slot lakonan mengenai tingkah laku positifblogger-emoticon.blogspot.com dan negatif blogger-emoticon.blogspot.comdi dalam sekolah khususnya. Jadi, sbg AJK lakonan: saya, eymran, rahimi n hisham merancang membuat sesi anak wayang. hahaha mmg lawakla bile cikgu2 berlakon.



"Baiklah murid2, disiplinnn.Bagus."

Pada mulanya kami agak blur skit, xtau nak wat lakonan crite apa.blogger-emoticon.blogspot.com.. kami ber4 pun 'beribut-otak' la.. brainstorming da.hahha jap je pastu dpt idea dah.. jeng jeng jeng....
Antara scene2 yg terdapat dlm citer ni...



"Ponteng Sekolah (Eymran n Ejam)"





Rajin Belajar (Ejam, Eymran n Rahimi)

Ada byk lagi sebenarnya, memandangkan sy pakai laptop org, so agak terbatas skit nk wat mcm2.heheh thanx namakulin ye bg pnjam laptop jap. huhuhuhuuuuublogger-emoticon.blogspot.com
Labels: , 3 comments | edit post
Reactions: 
Rindunye nk membelog.....
Salam sumer.. lama dah saya x hapdate belog ni.. blogger-emoticon.blogspot.com... hmmm laptop still xde pengganti lagi.. tulis posting ni pun pnjam orgnye laptop...adoila.. byk sgt nak kongsi citer...byk sgt gmbar2 nk dishow, byk sgt byk nk wat...blogger-emoticon.blogspot.com..hahaha sementara nk dpt laptop baru ni, sy hapdate sikit2 dulu ok.. sori to y'all..blogger-emoticon.blogspot.com


Bukan Laptop saya pun...

Labels: 0 comments | edit post
Reactions: