My First Hp...

'Gambar ni xde kene mengena ngn topik. hahahha'

Hai sume.. adakah anda masih ingat handphone pertama anda? blogger-emoticon.blogspot.com...especially hp yg dibeli dgn duit sendiri.. first2 dulu masa xde hp, tgk org len pakai, rasa jeles sgt.blogger-emoticon.blogspot.com... dahla masa tu saya keje piza, so kene kumpul skit duitla n wat tabung khas ntk beli HP. Bila duit dah terkumpul, apa lagi, cepat2 sy beli.blogger-emoticon.blogspot.com..hahah Inilah hp pertama saya, nokia 3350. memandangkan sy amat meminati En Spiderman, terpengaruhla smpai hp pun jd spiderman gak..hahah anda pula bagaimana? apa jenis 1st hp korang? ingat lagi? blogger-emoticon.blogspot.com


'Rindu plak ngn hp ni, Oh Spidey..'
Labels: 9 comments | edit post
Reactions: 
Surat Cinta Anak Muridku..
Uhuuuhuu blogger-emoticon.blogspot.comsurat ni kantoi dah lama dah... masa tu si Nazirah dapat surat cinta ni n terus bg kat saya, Cikgunya.blogger-emoticon.blogspot.com.. Beliau cakap, Si MK yg bagi, xkenal MK? hahah MK aka 'Ibrahim pendek'.. kelas sebelah dak nazirah tu. apa lagi, dapat surat n saya pun terus bacala.. hikhikhik xtau nk komen mcm mane...blogger-emoticon.blogspot.com hahaha ada hati nk sayang2 ngn pompuan, blaja buat ayatla dulu MK oi..hahahah saya cari dak MK n nasihat dia baik2. blogger-emoticon.blogspot.com..Walaupun tahan gelak. hahahha


'Yg kat dalam bubble tu yg ayat power tu'
6 comments | edit post
Reactions: 
Apa jd masa World Cup 06?
blogger-emoticon.blogspot.comhaaa, masa ni nk tgk perlawanan bolasepak antara Portugal ngn France, hahah masa tu, saya n amad penyokong kuat Portugalblogger-emoticon.blogspot.com, Eym n Jeb plak, penyokong France.. Kami pun nk menunjukkan tanda sokongan kami dgn mewarnakan wajah kacak kami ngn warna pasukan masing2.. hahhaah pakai buncho plak tu. panas mukee. blogger-emoticon.blogspot.comhhahahaha kami sempat juga bergambar kenangan. yg lawaknya, masa tgk bola tu, xsampai 20min dah tertido. hahahablogger-emoticon.blogspot.com inilah dia wajah2nya..


'go portugal!! iskisk pedih pedih panass..'


'hahah xbleh tahan dak 2org ni, Jeb mmg bestla..'
Labels: , 7 comments | edit post
Reactions: 
Kau pergi tanpa pesannn...
isk isk isk.. nape saya dah lama xupdate? sebabb, laptop sy rosak..uwaaa!!! motherboard plak tu, xdpt detect hard disk, dah arwah dah..uhkuhukuhk antar reper n xnk pakai lagi.. mgkin beli laptop baru.. hehehe laptop apa?? haa itu yg kita xtauu.. hahahah
Labels: 8 comments | edit post
Reactions: