Posting berlagu...
Yeh ade lagu dlm posting....blogger-emoticon.blogspot.com
pasni blehla baca entri smbil layan lagu...blogger-emoticon.blogspot.com

boleh menaikkan mood si pembaca blog...hahhahah...

dengarkan lagu 'berhantu' ni ok.. blogger-emoticon.blogspot.com klik play di bwh.






2 comments | edit post
Reactions: 
Tanpa DiriMu...


blogger-emoticon.blogspot.comTanpa - 6th Sense. video ni ade lirik, jom nyanyi sama2..iyahh
2 comments | edit post
Reactions: 
Video bola Made in SKPK..
Hai.. salam semua..blogger-emoticon.blogspot.com video xde keje ni dah lama sbnrnya siap. Berpunca dari ‘keboringan’ (perkataan ni xde dlm kamus dewan bahasa mahupun dlm dewan balai raya) yg kronik,blogger-emoticon.blogspot.com saya pun telah mendapat ilham (bukan ilham kelas 4M) nak membuat video mcm iklan nike kat tv masa tu. Berbekalkan hp sony k800i sbg videocam, penggambaran pun bermula kat dlm sek SKPK tu.. hahaha para pelakon nya pun terdiri dari ank murid, cikgu eym ngn saya sndiri. Almaklumla, bajet xde. blogger-emoticon.blogspot.comAsalnya nk test2 je ngn program movie maker. Edit punye edit, jeng jeng jeng... inila hasilnya, blogger-emoticon.blogspot.comso layanla video ni ok, klik link bawah n download je. Maafla sy upload sbg format dlm hp. Kiranya kualiti kurg sikit. Kalau nk format .avi, emel sy ok. Baiiii...

nota kaki: jgn lupa klik 'download bola_skpk.3gp tu nanti ok.

Klik sini
Labels: , , 0 comments | edit post
Reactions: 
Perbezaan antara...


Allahu Akbar!
0 comments | edit post
Reactions: 
Cuti oh Cuti..
Cuti sekolah telah pun bermula.. Kepada sumer geguru dan memurid, Selamat Bercuti diucapkan ok. School's out bebeh!!!



Selamat beristirehat

0 comments | edit post
Reactions: 
Confirm.. Hp Pilihanku.. Tunggu!!!!
Sony Ericsson Idou, 12.1Mp cameraphone..pergh tgk sendirilaa... cnfirmla nk beli hp ni.. mmg best woblogger-emoticon.blogspot.com
iphone killer bebeh...blogger-emoticon.blogspot.com

(Click for Idou Review)


Labels: 2 comments | edit post
Reactions: 
Kuiz Mustahil??

The Impossible Quiz - Lite by ~Splapp-me-do on deviantART

Kalau korang terer, jawabla kuiz 'di luar kotak' ni.. hhahaa jawapan dia kretif giler..memang imposibel laaa..haha give it try!!!blogger-emoticon.blogspot.com
0 comments | edit post
Reactions: