Lawak Mp3 Radio 9 Ujang..
Koleksi lawak din beramboi radio 9...
Antaranya:
Aduhai Mimpi
Bandaraya Dan Anda
Berbalas Pantun
Berita
Cari Makan
Halaman Pertanian
Jom Rompak
Kempen Kongsi Gelas
Mari Bersenam
Memori
Rampaian Pasukan Keselamatan
Satu, Dua, Tiga
Tokey Daun Pisang (Bersama Aznil)
Klik link di bawah dan pilih mane yg berkenan ok..@adil

Klik sini: Radio 9
Labels: , 3 comments | edit post
Reactions: 
Koleksi lagu Mp3 Ukays..
Klik link di bawah n pilih la lagu yang korang nak..

antara lagu2 yang ada..
01. Balada Ani
02. Benar-benar Sungguh-sungguh
03. Berkat Kasihmu
04. Bila Diri Disayangi
05. Bila Purnama Mengambang
06. Bisa Kisah Lama
07. Cintaku
08. Citarasa
09. Di luar Kemampuan
10. Di Sana Menanti Di Sini Menunggu
11. Duit
12. Gema Kasih Sepanjang Usia
13. Harapkan Kekasih
14. Kau Satu-Satunya
15. Kekasihku
16. Kekasihku Di Menara
17. Kembali Mencari
18. Kenangan Dulu Masih Memburu
19. Kerana Pepatah Lukaku Berdarah
20. Manalah Ku Tahu
21. Membara
22. Minda Dan Jiwa
23. Nafas Orang Kota
24. Nyanyian Jiwa
25. Pahit Akan Manis Akhirnya
26. Rhythm Si Jantung Hati
27. Satu Lilin Sehening Malam
28. Sebak
29. Seksa

Klik sini: Koleksi Ukays
Labels: 2 comments | edit post
Reactions: 
gamba2 ilusi...


Labels: 0 comments | edit post
Reactions: 
MP3 ntuk korang..
Beyonce & Shakira - Beautiful Liar
Mendua - Hampir Ke Situ
Knify - Bekas makwe ku yang macam bagus
Mila - Aku Lebih Tahu
Happy Birthday - The Click Five
Don't Stop The Music - Rihanna
No One - Alicia Keys
Ella Ft. Shah - ku merindu
Lagu Kompilasi Raja Lawak
Labels: 0 comments | edit post
Reactions: 
Free download sofaz...

Sofaz muncul dengan album terbaru- Kepantasanku, sebuah album yang menarik. 'Bukan di Sini', single yg meletopp dan anda boleh mendapatkannya di pasaran sekarang..


Klik untuk download Sofaz - Full Album
Labels: 0 comments | edit post
Reactions: 
Teka teki lagi..
Teka-teki :HITAM & BERPELUH..HA. .APE2??
Jawapan :SEMUT HITAM TENGAH BERJOGING..HUHUHU. .

Teka-teki :APA BENDA BILA MASUK SEGITIGA BILA KELUAR BERGULUNG-GULUNG
Jawapan :SELUAR DALAM LERRR

Teka-teki :antara kapal terbang dengan kuih lepat liat,mana satu yang paling tinggi?
Jawapan :kuih lepat liat la... sebab kapal terbang sampai langit je,tp kuih lepat liat sampi LELANGIT...

Teka-teki :byk2 kotak,kotak pe yg xleh angkat?
Jawapan :kotak penaltilah wawawa

Teka-teki :Kenapa Penggali Kubur Gali Kubur Tak Pakai Selipar teka teka kalo terrer... ..! !
Jawapan :selipar maner boley buat gali tanah... ... gune cangkol lar huehuehueheu! !

Teka-teki :Bulu bertemu bulu... kulit bertemu kulit... makin tambah rapat makin nikmat rasanyer... ( jawaplah kalau bijak hehehe... .)
Jawapan : mata lah jawapan nyer...

Teka-teki :3 kepala, 6 mata, 8 ka! ki. Apakah Ia?
Jawapan :Koboi naik kuda bawa ayam.

Teka-teki :MASA DIA HIDUP KITE NYANYI,MASA DIA MATI KITE TEPUK TANGAN.
Jawapan :LILIN MASA SAMBUT BIRTHDAY

Teka-teki :scorpion kaler apa?
Jawapan :kala jengking la..

Teka-teki lm bnyk2 kera, kera ape yg pandai menaip
Jawapan :kerani

Teka-teki :Ada sorang imam, tengah sembahyang lepas tu ada sekor anjing lalu depan
dia..pastu dia jilat kaki dia.. Batal tak air semayang imam tu?
Jawapan :Mana batal sebab anjing tu jilat kaki dia sendiri

Teka-teki :4 org awek berpayung dgn satu payung tp knape tak basah?
Jawapan :sbab tak hujan

@guling
Labels: 0 comments | edit post
Reactions: 
Pencawang bila dah boring..

Labels: , 0 comments | edit post
Reactions: 
Can you read this?

fi yuo cna raed tihs, yuo hvae a sgtrane mnid too.
Cna yuo raed tihs?

i cdnuolt blveiee taht I cluod aulaclty uesdnatnrd waht I was rdanieg. The
phaonmneal pweor of the hmuan mnid, aoccdrnig to a rscheearch at Cmabrigde
Uinervtisy, it dseno't mtaetr in waht oerdr the ltteres in a wrod are, the
olny iproamtnt tihng is taht the frsit and lsat ltteer be in the rghit
pclae. The rset can be a taotl mses and you can sitll raed it whotuit a
pboerlm. Tihs is bcuseae the huamn mnid deos not raed ervey lteter by
istlef, but the wrod as a wlohe. Azanmig huh? yaeh and I awlyas tghuhot
slpeling was ipmorantt! if you can raed tihs forwrad it.

Labels: 0 comments | edit post
Reactions: 
Teka burger...
Soalan: Siapa yg mula2 buat burger? Org Melayu ke Org Putih?
Jawapan: Org Melayu le, kite yg mula2 buat Burger Dale (Begedil)


Soalan: Banyak2 burger, burger apa yg sekejap kat sini sekejap kat sana?
Jawapan: Burger Rack (Bergerak)

Soalan: Banyak2 burger, burger apa kalau kau pegang nanti melekat2?
Jawapan: Burger Tar (Bergetah)

Soalan: Banyak2 burger, burger apa yg boleh didengar?
Jawapan: Burger Ma (Bergema)

Soalan: Banyak2 burger, burger apa yg boleh mencederakan?
Jawapan: Burger Load (Bergelut)

Soalan: Banyak2 burger, burger apa yg boleh buat kau macam nak jatuh?
Jawapan: Burger Gar (Bergegar)

Ape lagi ek? @gila@sengihnampakgigi
Labels: 0 comments | edit post
Reactions: 
Teknik2 berhadapan dgn En. Hantu..

Hantu Raya
Hantu ni suka beraya dan suka menyamar jadi tuan
dia. Cara mengalahkannya senang saja, sambutlah hari
raya tiap kali jumpa dia, bagi duit raya, ajak main meriam buluh,
suruh kacau dodol atau jaga lemang. Tentu dia tak kacau kita sebab
banyak kerja dan aktiviti lain dia nak buat.

Langsuir
Dia ni suka pandang muka kita, jadi beranikan diri
anda tenung balik muka dia sambil jelir-jelir
lidah. Kalau tak pun tunjuk cermin muka kat dia,
pasti dia tersipu-sipu malu.

Toyol
Lagi senang kalau nak kalahkan dia, bagi duit satu
sen berguni-guni..nanti dia ingat duit emas, lepas tu
dia pikul bawak balik bagi tuannya... lepas tu sah-sah lah dapat
penampau Jepun dari tuannya kerana mana nak tukar duit satu sen
banyak2 tu

Pontianak
Hantu yang suka ketawa. Kalau terserempak dengan
dia, kita pun mestilah ketawa sama. Kalau boleh kita
cuba mengilai lebih kuat dari dia, tentu dia boring.

Pocong
Hantu yang berbungkus macam lepat pisang baru masak
ni memang mudah cari kelemahannya. Kita hanya
perlu bukak tali pengikat di atas kepalanya dan
tarik kain balutannya.
Sudah tentu dia akan berasa malu rana dia tidak
pakai apa apa pun, selain kain kapan pembungkusnya tu.

Hantu Galah
Hantu ni la yang paling tinggi di muka bumi. Kalau
terjumpa dia, kita hendaklah meniarap. Pasti dia tak
perasan kita ada disitu.

Jerangkung
Dia ni ada kulit tapi nipis. Tinggal rangka saja,
dan paling mudah untuk menewaskannya. Kita hanya perlu tunjal
dahinya dengan telunjuk dan lihat gerak-gerinya mengimbangi badan untukberdiri
tegak.

Hantu Ponteng
Yang ni payah sikit nak cakap sebab, hantu-hantu ni
cam korang lerrr..takder kerja lain asyik ponteng kerja, lepaih tu
blogging..macam sekarang nih..sah-sah tengah ponteng
nie..macamana nak jawab..korang sendiri gak jadik hantu..jadi
bawak-bawaklah buat kerja ... .. hehehehehe

LEPAS BACE NIE DAH TAK YAH TAKUT2
NGANHANTU..TAKUT PADA DIRI SENDIRI SEBAB KADANG2 DIRI SENDIRI
LEBIH MENYERAMKAN DARIPADA HANTU!!!!!!!!" @guling

Labels: , 0 comments | edit post
Reactions: