Sibuk
Maaf sgt2 kepada semua yg singgah atau tersinggah di blog sy ni. lama sgt xupdate. lama giler.. nak 2 tahun jgk..huhuhuhu sy cube update skit2 jika ada kelapangan. thanx sumer
3 comments | edit post
Reactions: 
Chameleon bukan Kamelia...
Labels: 5 comments | edit post
Reactions: 
Lets learn Sign Language: Alphabet
Labels: 2 comments | edit post
Reactions: 
Kobe Teaches His Signature Moves...yes!!!
Akhirnya sy dapat jgk blaja teknik2 dr en kobe ni...bestnye...hahahha so, mari kita sama2 mempraktikkannyaaa....blogger-emoticon.blogspot.com
Labels: 1 comments | edit post
Reactions: 
Al- Fatihah...
Semalam, 17 Januari 2010, Pak Ndak ku telah selamat pulang ke Rahmatullah.. semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan org2 yg soleh..amin..

Al- Fatihah....
3 comments | edit post
Reactions: 
SKPK kuar TV3..(Buletin Utama 4.1.2010)
video


hehehhe Sekolah ku kuar tv3 td.. ngeh ngeh ngeh.. ada gak interframe dlm tu..hahha
tgk kat tv, gmbar xcntik sbb xde astro, kabur2.. pastu pg laman web tv3, tgk berita kat situ je..hahhaa
bestnyeeeeee... ekekek

Enjoy The Show!!!

p/s: video ni sy upload khas ntk mak abah.. sayang mak, sayang abah.
Labels: 8 comments | edit post
Reactions: 
Jadual Gaji 2010...
Salam semua...blogger-emoticon.blogspot.com

Tahun 2010 menjelang tiba, jadual gaji pun sudah sedia... :crab1:...hahahha tibe2 terjumpa, tu yg paste kat blog ni.. manela tau ada antara kita yg tertanya2... 'bile gaji ek?' ok.. Harap semua kawan2 sudah ada azam 2010 n sy doakn agar tahun 2010 bakal tiba ni, tahun yg diberkati-NYA.. Moga apa yg dirancang, diangankan, berjalan lancar hendaknya... amin.

Labels: 5 comments | edit post
Reactions: